Χρήσιμες πληροφορίες / Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

 

Πώς θα δανειστώ ποδήλατο;

Τι είναι ο συνδρομητής;

Δεν υπάρχει διαθέσιμο ποδήλατο στον Σταθμό, τι κάνω;

Πού μπορώ να δω αν υπάρχουν διαθέσιμα ποδήλατα και θέσεις;

Ποιες τραπεζικές κάρτες γίνονται δεκτές;

Οι 3 ώρες δωρεάν χρήσης ισχύουν για κάθε ποδήλατο που χρησιμοποιώ;

Έχασα την κάρτα μου, τι κάνω;

Ένα ποδήλατο παρουσίασε βλάβη, τι κάνω;

Πόση ώρα μετά την επιστροφή ενός ποδηλάτου, μπορώ να ξεκλειδώσω άλλο;

Μπορώ να δανειστώ ένα ποδήλατο για αρκετές μέρες;

Μπορώ να δανείσω το ποδήλατο ή την κάρτα μου σε άλλον;

Μπορώ να νοικιάσω περισσότερα από ένα ποδήλατο με μία κάρτα;

CycloCard / CycloUser, ποια η διαφορά;

Ο σταθμός δεν έχει ελεύθερες θέσεις για να επιστρέψω το ποδήλατο μου, τι κάνω;

Μου συνέβη ατύχημα με το ποδήλατο, τι κάνω;

Το ποδήλατο που δανείστηκα κλάπηκε, τι κάνω;

Βρήκα εγκαταλελειμμένο ποδήλατο, τι κάνω;

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Πως θα δανειστώ ποδήλατο;
Για τις προϋποθέσεις δείτε [Όροι Χρήσης].
Για τις οδηγίες χρήσης δείτε [Πως λειτουργεί].

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τι είναι ο συνδρομητής;
Συνδρομητής θεωρείται κάθε εγγεγραμμένος χρήστης του συστήματος. Εγγεγραμμένος χρήστης είναι όποιος έχει κάνει την διαδικασία εγγραφής από το κίοσκι ή Web ή στο Γραφείο διαφάνειας και υποστήριξης του δημότη του Δήμου Χανίων.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δεν υπάρχει διαθέσιμο ποδήλατο στον Σταθμό, τι κάνω;
Εναλλακτικά μπορείτε να δείτε στο χάρτη αν σε διπλανό σταθμό έχει διαθέσιμο ποδήλατο. Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα καθυστερήσει κάποιο ποδήλατο να επιστραφεί. Ωστόσο, εάν αργήσει, αρκεί μία τηλεφωνική επικοινωνία με τη γραμμή βοήθειας 2821 821 726 και θα ενημερωθείτε για το πότε θα υπάρχει διαθέσιμο ποδήλατο.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Πού μπορώ να δω αν υπάρχουν διαθέσιμα ποδήλατα και θέσεις;
Στον [Χάρτη] της ιστοσελίδας του συστήματος.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ποιες τραπεζικές κάρτες γίνονται δεκτές;
Πιστωτικές ή χρεωστικές Visa, MasterCard, American Express. Δεν γίνονται δεκτές τραπεζικές προπληρωμένες κάρτες.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Οι 3 ώρες δωρεάν χρήσης ισχύουν για κάθε ποδήλατο που χρησιμοποιώ;
Ναι, κάθε φορά που χρησιμοποιείτε ένα ποδήλατο, δικαιούστε τρεις (3) ώρες δωρεάν χρήσης.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Έχασα την κάρτα μου, τι κάνω;
Σε περίπτωση απώλειας της κάρτας σας, πρέπει να επικοινωνήσετε με το [Κέντρο Υποστήριξης], ώστε να ακυρωθεί η παλιά και να λάβετε οδηγίες για την παραλαβή νέας.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ένα ποδήλατο παρουσίασε βλάβη, τι κάνω;
Επιστρέφετε το ποδήλατο στον Σταθμό και δηλώνετε τη βλάβη στην οθόνη του κιόσκι (εισέρχεστε στο Σύστημα με τα συνθηματικά σας (CycloName & CycloPIN ή CycloCard & CycloPIN) και επιλέγετε «Αναφορά Βλάβης».

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Πόση ώρα μετά την επιστροφή ενός ποδηλάτου, μπορώ να ξεκλειδώσω άλλο;
Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός. Μπορείτε να ξεκλειδώσετε αμέσως ένα άλλο ποδήλατο.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μπορώ να δανειστώ ένα ποδήλατο για αρκετές μέρες;
Το Σύστημα Κοινόχρηστων Ποδηλάτων σχεδιάστηκε για βραχυχρόνιους Δανεισμούς - Eνοικιάσεις. [Βλ. Χρεώσεις].

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μπορώ να δανείσω το ποδήλατο ή την κάρτα μου σε άλλον;
Βάσει του συμβολαίου χρήσης [βλ. Κανονισμος ΣΑΔΠ], απαγορεύεται να δανείσετε ή να χαρίσετε την κάρτα σε τρίτο πρόσωπο. Σε κάθε περίπτωση, παραμένετε υπεύθυνος για χρήσεις που γίνονται με την προσωπική σας κάρτα ή τους προσωπικούς σας κωδικούς.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μπορώ να νοικιάσω περισσότερα από ένα ποδήλατο με μία κάρτα;
Ο χρήστης δεν μπορεί να δανειστεί περισσότερα από ένα ποδήλατο με μια κάρτα.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

CycloCard / CycloUser ποια η διαφορά;
H CycloCard και ο CycloUser είναι το ίδιο πράγμα. Και για τα δυο αυτά το PIN που αντιστοιχεί είναι το ίδιο.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ο σταθμός δεν έχει ελεύθερες θέσεις για να επιστρέψω το ποδήλατο μου, τι κάνω;
Η υπηρεσία συντήρησης και λειτουργίας φροντίζει ώστε να υπάρχουν διαρκώς ελεύθερες θέσεις και ποδήλατα. Εάν, ωστόσο, παρ’ ελπίδα, δεν υπάρχει ελεύθερη θέση, μπορείτε να αφήσετε το ποδήλατο στον πιο κοντινό σταθμό (χάρτης με τους σταθμούς υπάρχει σε κάθε κιόσκι).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μου συνέβη ατύχημα με το ποδήλατο, τι κάνω;
Παρακαλούμε καλέστε στη γραμμή βοήθειας: 2821 821 726.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Το ποδήλατο που δανείστηκα κλάπηκε, τι κάνω;
Παρακαλούμε καλέστε στη γραμμή βοήθειας: 2821 821 726.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Βρήκα εγκαταλελειμμένο ποδήλατο, τι κάνω;
Παρακαλούμε καλέστε στη γραμμή βοήθειας: 2821 821 726.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~